BKS Parking

Wie zijn wij Beleid en visie Vacatures Algemene voorwaarden

Contact

Bedrijfsgegevens Veel gestelde vragen Stuur een bericht

Veel gestelde vragen

Kan ik het betaalde bedrag van een verloren kaart terugkrijgen?

Helaas is het voor ons administratief niet haalbaar om restitutie te verlenen op verloren kaarten na het vinden van uw parkeerkaart. Bovendien is het bedrag dat betaald moet worden voor een verloren kaart deels gebaseerd op handelingskosten van onze medewerkers. Deze kosten zijn ook bij uw transactie gemaakt.

Zijn dagkaarten van te voren te verkrijgen?

Dagkaarten zijn helaas niet van te voren te verkrijgen. Wel kunt u bij de kassa van het AFAS Circustheater een uitrijkaart kopen, indien u daar een voorstelling bezoekt.

Wat moet ik doen als ik langer dan een dag wil parkeren?

Na het binnenrijden betaalt u het uurtarief tot het maximaal dagtarief bereikt is. Dit maximaal tarief geldt tot 24 uur na het inrijtijdstip. Hierna komt het uurtarief er bovenop. Als u de garage wenst te verlaten, kunt u zoals gebruikelijk uw kaart aanbieden bij een betaalautomaat. Het juiste tarief wordt dan berekend. Hiervoor hoeft u dus geen extra handelingen uit te voeren.

Zijn mijn verloren item(s) gevonden?

Wij bewaren gevonden spullen één jaar. U kunt het contactformulier gebruiken om na te vragen of wij uw spullen gevonden hebben. Geef hierbij een zo goed mogelijke omschrijving van de verloren item(s) en beschrijf waar en wanneer u het bent verloren.

Kan ik videobeelden opvragen?

Terwille van ieders privacy, worden videobeelden enkel aan de politie verstrekt indien deze gevorderd worden.